Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

Απόπειρα Νοήματος !

Είναι μακριά για να δω καθαρά πέρα στον ανοιχτό γαλάζιο ορίζοντα,
την ελπίδα που έρχεται και ποτέ σ΄ αυτή δεν φτάνω!

Μα και κοντά όταν κοιτώ ο ζόφος σκεπάζει γύρω μου τον κόσμο.

Τρομάζω, φοβάμαι, χάνομαι !

Ο δρόμος δύσβατος πορεύομαι δίχως οδηγό.

Άνθρωπος της μοίρας σαν σύγχρονος Κόρτο Μαλτέζε γεμάτος δίψα για την κατάκτηση του άπιαστου, της Αλήθειας. Παρά την ενηλικίωση μου ακόμα ζω με τα παιδικά όνειρα, όπως αυτά γαλουχήθηκαν στις περιπέτειες του Ούγκο Πραττ μέσα από τον ήρωα του τον Κόρτο Μαλτέζε. Αξίες όπως γενναιότητα – Τιμή - Δικαιοσύνη και Ελευθερία ενέπνευσαν την φαντασία και μετά τη συνείδησή μου.

Έτσι Συνεχίζω τη διαδρομή περιστοιχισμένος από συμπληγάδες που με κουράζουν, μ΄ εξασθενούν μα πάντα σφυρηλατούν και χαλυβδώνουν την βούληση μου.

Σαν συγκαιρινός Αργοναύτης συνεχίζω το ταξίδι.

Είναι στιγμές που Διστάζω μα στο τέλος τολμώ, απαιτώ να συνεχίσω. Η πίστη μου κλονίζεται μα στέκει εκεί υπομονετικά και φωλιασμένη στα βάθη των κυττάρων της συνειδησιακής μου πληρότητας.

Κόκκος άστερόσκονης προερχόμενης από τη Μήτρα του Γαλαξία, ταξιδεύοντας στο άπειρο χωροχρόνο κι εμπεριέχοντας γνώση αρχέτυπη και ανεπίγνωστες μνήμες.

Η Ενσάρκωση, ένα ακόμα στάδιο, μια επιπρόσθετη δοκιμασία, ένας σταθμός στις ράγες της Συμπαντικής κίνησης.

ΦΙΛΙΚΟΣ ΕΤΑΙΡΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου